Dobra suplementacja to klucz do sukcesu

Dodane: 08-11-2015 12:48
Dobra suplementacja to klucz do sukcesu Dobre odżywianie się i regularne treningi to nie wszystko co jest konieczne do szybkich rezultatów. odpowiednio dobrana suplementacja poskutkuje poprawieniem efektów treningu. Należy stosować wyłącznie dobrej jakości suplementy np. myprotein sklep.

Jak korzystać z BMI

BMI jest...bardzo prosty w użyciu, jest jednak dosyć niedokładnym wskaźnikiem niedowagi i nadwagi oraz ryzyk chorób z nimi związanych. Kulturyści mogą mieć BMI wskazujące na skrajną otyłość, posiadając jednocześnie bardzo mało tkanki tłuszczowej. Z drugiej strony, BMI zupełnie zdrowych, szczupłych i wysokich lekkoatletów może wskazywać na skrajną niedowagę (np. BMI Yohanna Diniza przy wzroście 185 cm i wadze 59 kg wyniesie 17,24). Związek między wielkością wskaźnika a ryzykiem chorób różni się między populacjami o różnych proporcjach ciała. I tak wśród Azjatów ryzyko cukrzycy jest znacząco wyższe przy niższych wartościach BMI3. Zawartość tłuszczu w organizmie jest też wyższa u kobiet, niż u mężczyzn przy normalnej masie ciała. W przypadku kobiet tkanka tłuszczowa odpowiada za płodność i dojrzewanie płciowe.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wskaźnik_masy_ciała


Popularne powiedzenie: Ruch to zdrowie

Uprawianie sportu to dla wielu nie tylko hobby, sporo osób traktuje sport jako coś co pozwoli im się cieszyć lepszym zdrowiem. I maja rację, bowiem ruch ma korzystny wpływ na wszystkie najważniejsze aspekty naszego zdrowia: ciśnienie, układ kostny, kondycja stawów.

Jednak aby sport był zdrowy musimy przestrzegać kilka podstawowych zasad przy jego uprawianiu. Brak rozgrzewki czy przetrenowanie mogą prowadzić to skutków wręcz odwrotnych niż te, których się spodziewamy. Dlatego namawiam do traktowania wszystkiego z umiarem, nawet sportu.


Wyciśnij więcej z ćwiczeń

Zdrowy tryb życia to nie tylko uprawianie sportu- to także odżywanie się i dieta wzbogacona o potrzebne suplementy. Odżywki treningowe należy dozować z zależności od naszych potrzeb, jednak to zbilansowana dieta, zawierająca dużo tzw. 'super food' stanowi mocną podstawę budulcową.

Rodzaj diety i suplementów zależy od efektów jakie chcemy osiągnąć: mogą to być treningi zorientowane na wzrost masy mięśniowej, albo na spalania tłuszczu. Niezależnie jednak od naszych wymagań warto skonsultować się z profesjonalnym trenerem i dietetykiem ZANIM zaczniemy kombinować z suplementami.



© 2019 http://okon.waw.pl/