Strona internetowa to podstawa internetowego marketingu.
Powinna być dostosowana do wymagań współczesnego odbiorcy.
Szukasz taniej strony dla firmy?

Trudne słowo na dziś - usability

strony internetowe dla firmDobry projekt strony to nie atakujące z każdej strony wodotryski, lecz tzw.

usability.

Ten termin znaczy tyle, co "użyteczność" i zawiera w sobie kilka istotnych funkcji.

Strona internetowa powinna być dla użytkownika: przyjazna, intuicyjna, prosta w obsłudze, przyjemna w odbiorze.
Jeśli potencjalny klient odwiedzi taką stronę, to z pewnością będzie zainteresowany ofertą takiej firmy i chętniej nawiąże współpracę.

Nie zawsze ten najładniejszy projekt, będzie tym najlepszym.

Ludzi często odrzuca wizualny chaos i trudność w uzyskaniu interesujących ich informacji.

Pamiętaj - po pierwsze usability!

W gąszczu stron www

strony internetowe dla firmZ roku na rok, rośnie liczba prywatnych domen, jak i ogromnych portali. W związku z tym, odbiorcy są zagubieni, gdy potrzebują wyszukać potrzebne im treści. Niestety, łatwo się zgubić w takim gąszczu stron, a nie wszystkie informacje muszą być potwierdzone.

Jeśli więc korzystamy ze stron internetowych przy prowadzeniu badań lub pisaniu pracy naukowej, powinniśmy być ostrożni.

Jak więc sprawić, by nasza strona uznana była za pewne i zaufane źródło, do którego warto wracać? Przede wszystkim, powinna się wyróżniać. Projektowanie strony internetowej to nie tylko zaproponowanie jej szaty graficznej, ale przede wszystkim zaplanowanie, jakie treści mają się na niej znaleźć. Każdy zamieszczony artykuł, powinien być podpisany imieniem i nazwiskiem autora, a także informacją jak się z nim skontaktować.
Dodatkowo, jeśli korzystamy ze źródeł książkowych, powinniśmy podawać przypisy bibliograficzne, by mieć pewność, że strona taka zachęci do odbioru klientów, współpracowników i inne osoby zainteresowane.

O responsive design

Jeśli potrzebujesz nowej strony internetowej, lub dopiero co zakładasz swoją działalność, zwróć uwagę na jeden BARDZO ważny aspekt - responsywność.
Co to znaczy? Że strona będzie się prawidłowo wyświetlać na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony i tablety. Dlaczego to takie istotne? Ponieważ od 10-30% wszystkich operacji wyszukiwania w Google odbywa się za pomocą takich urządzeń.
I ten wskaźnik cały czas rośnie! Ostatnio Google zapowiedziało usunięcie z indeksów wyszukiwania tych stron, które nie będą dostosowane do urządzeń mobilnych.
Oczywiście nie dotyczy to wyszukiwań ze "zwykłych" komputerów, czy laptopów.

Więc zanim zdecydujesz się na zakup strony www, to zapytaj wykonawcę czy będzie ona responsywna, a jeśli nie będzie...

poszukaj gdzie indziej.

Nie warto ponosić dwa razy tych samych kosztów! Nie trać potencjalnych klientów już na starcie.
.

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: